შეფასების სქემები


შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს       რ უ ბ რ ი კ ა

კრიტერიუმები
,,კარგად“
,,ნაწილობრივ“
,,საჭიროა   მუშაობა“
1.მოსწავლეს  შეუძლია  ტექსტის  წაკითხვა  და  გაგება.
მოსწავლე  კითხულობს  გაბმულად,  სწორად.
კითხულობს  მარცვალ-მარცვალ. ნაწილობრივ ახდენს  ტექსტის  გაგებას.
სჭირდება  მუშაობა  კითხვის  ტექნიკის  დაუფლებაში.
2.მოსწავლეს  შეუძლია  კითხვებზე   პასუხის  გაცემა.
იძლევა  სწორ,  სრულ  პასუხებს.
ნაწილობრივ  გასცემს  კითხვაზე-პასუხს.
უჭირს  კითხვებზე  პასუხის  გაცემა.
3.მოსწავლე  იყო  აქტიური  და  ჩართული  საგაკვეთილო   პროცესში.
საგაკვეთილო პროცესში  აქტიურად  იყო  ჩართული.
მოსწავლე  ნაწილობრივ  ჩართულია  საგაკვეთილო  პროცესში.
გაკვეთილის  პროცესში გამოირჩევა  პასიურობით.



შეფასების    რუბრიკა   სსმმ   მოსწავლისთვის
1.ასახელებს    წელიწადის  დროს;
2.პასუხობს   მასწავლებლის   მიერ  დასმულ  მარტივ  კითხვებს.
3.გამოუმუშავდება   ფონოლოგიური   უნარ-ჩვევები;
4.აფერადებს   ნახატს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий